Les famílies visiten les exposicions

Quina millor manera de finalitzar el curs que rebent la visita dels familiars del nostre alumnat!

Dimecres 22 de juny a la tarda, nombroses famílies van gaudir del treball final desenvolupat per l’alumnat d’ESO.

Alguns alumnes van explicar al públic què han fet al llarg de dues setmanes de treball, durant el desenvolupament dels projectes, i van mostrar-ne el producte final.

L’institut, una vegada més, es va omplir de vida, de conversa, d’intercanvi de sensacions i de satisfacció, tant per part de l’alumnat com per part de les famílies, orgulloses del treball dels seus fills i filles.

Esperem que aquesta nova proposta es pugui realitzar durant molts anys més.

Gràcies a tot l’alumnat que, de forma voluntària, va col·laborar en aquest gran èxit. I gràcies al públic assistent perquè sense la seva participació no hagués estat possible  gaudir d’aquesta magnífica tarda.

Bon estiu a tothom!