Les exposicions dels TdS/PdR van prenent forma

Aquests últims dies del curs, el centre bull d’activitat. L’alumnat dels quatre nivells d’ESO estan muntant diferents exposicions amb els productes finals resultants del treball desenvolupat en les activitats del TdS/PdR i dels seus respectius projectes.

Així doncs, a 1r d’ESO estan preparant Els Racons de la Prehistòria, on es mostren diferents escenaris propis de la vida en aquella època històrica.

A 2n d’ESO han centrat el seu producte final en una mostra d’Edificis Sostenibles, ideats i construïts pel mateix alumnat de segon.

L’alumnat de 3r d’ESO ha muntat una Fira Gastronòmica on, a part de mostrar diferents plats típics d’una àmplia varietat de països, n’ofereixen també tradicions i elements patrimonials.

Per acabar, l’alumnat de 4t d’ESO, centrat en el Modernisme, ha ideat un Festival Cinematogràfic, on hi haurà la projecció de diferents documentals elaborats per ells.

Totes aquestes exposicions estaran obertes a les famílies el dimecres 22 de juny, de 17 a 19h.