L’Aula d’Acollida se’n va a la ràdio!

La passada setmana, l’alumnat de l’Aula d’Acollida va visitar Ràdio l’Hospitalet de l’Infant, l’emissora municipal. Gràcies a l’entrevistadora, Estrella Botello, l’alumnat es va sentir molt còmode i va gaudir molt de l’experiència. De fet, alguns s’han animat a participar en el programa La volta al món, un programa que ens permet conèixer diferents països i cultures a partir de les vivències de persones nouvingudes a Catalunya.

Per a tots aquests estudiants deixar els seus països i començar de nou a Catalunya representa un canvi molt fort en la seva vida. Si voleu conèixer com ha estat el seu procés d’adaptació, podreu escoltar-los al programa   Entrevistes El Quiosc.

Des del centre, volem donar les gràcies a tot l’equip de la ràdio per deixar-nos participar en aquesta experiència.