L’ “Antologia de la poesia catalana” en videopoemes

Aquest segon trimestre l’alumnat de 1r de batxillerat ha treballat alguns dels textos inclosos en l’Antologia de la poesia catalana, una de les lectures prescriptives de batxillerat.

Aquesta tasca s’ha realitzat en petit grup (3-4 alumnes) i ha constat de diverses fases. En primer lloc, cada grup ha triat un poema i ha buscat informació sobre l’autor i sobre el lèxic del text. Posteriorment, han fet una anàlisi formal del poema (estrofes, versos, rima) i l’han comparat amb altres textos de l’autor tant a nivell de contingut com de forma. Finalment, han redactat un comentari de text del poema escollit i n’han elaborat un videopoema.

Us animem a veure aquestes creacions artístiques i a gaudir de la poesia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *