L’ambaixadora de la Ciència ens visita

Des del projecte Steam, el passat dimarts 21 de novembre, l’alumnat de 4rt d’ESO va rebre la visita de la Maria Leyva, estudiant de sisè de medicina a la URV, ambaixadora de la Ciència i membre de la comunitat de Fellows de la Fundació La Pedrera, en el marc de la setmana de la ciència 2023.

La comunitat de Fellows la conformen joves amb inquietud, talent i passió per la ciència i la tecnologia que han participat en alguns dels programes de Science Academy.

La iniciativa Ambaixadors de la Ciència pretén acostar les experiències de recerca d’aquests joves als centres educatius de secundària del territori català, i promoure la participació de l’alumnat en iniciatives que estimulin la seva vocació científica i tecnològica.

Durant la xerrada va parlar de la seva trajectòria acadèmica i de les pors, dubtes  i inquietuds que normalment sorgeixen quan es tracta de prendre una decisió sobre què estudiar en el futur.  També va explicar els projectes que realitza la Fundació La Pedrera i va respondre dubtes del nostre alumnat.