L’alumnat d’Economia visita l’empresa Toro Advertising

El passat dia 22 de Març, dins del projecte Coneixem les empreses del nostre entorn, els alumnes de 1r de Batxillerat cursen la matèria d’Economia vam anar a visitar l’empresa Toro Advertising, situada al viver tecnològic d’IDETSA al polígon les Tàpies.

Gràcies a la visita vam aprendre el concepte de performance màrqueting, un màrqueting innovador i que cada vegada està més present a les nostres vides ja que cada vegada més rebem anuncis publicitaris a través de google, instagram, facebook,  youtube, twitter,etc.

Apropar a l’alumnat a les empreses del municipi és un objectiu d’aquesta matèria ja que l’alumnat pot entendre millor els conceptes que s’expliquen a l’aula i veure’n la seva aplicació real.