L’alumnat d’Economia i Funcionament de l’empresa de1r de BAT visita Hawo Fruits, SL

A mi m’ha cridat l’atenció el bon clima laboral que es veia a l’empresa” (Ainara García, alumna de Funcionament de l’empresa de 1r de batxillerat).

A mi, el que més m’ha copsat, ha estat veure l’organització de l’empresa en departaments, com cadascú sap perfectament el que ha de fer i com això permet aconseguir els objectius de l’empresa” (Soufian Aftak, alumne de Funcionament de l’empresa de 1r de batxillerat).

Aquest és el motiu pel qual cada any anem a visitar, des de l’àrea d’economia, empreses del nostre municipi, per apropar els continguts teòrics explicats a classe a la realitat més propera del nostre alumnat amb l’objectiu d’aprendre més i millor.

El passat 10 de novembre vam anar a les instal·lacions de l’empresa Hawo Fruits, SL al polígon industrial Les Tàpies. Un any més, el sotsdirector de l’empresa, el Sr. Marià Cabré, ens ha parlat sobre l’activitat de l’empresa, dedicada a la producció i comercialització de fruita i verdura ecològica en l’àmbit nacional i internacional.

Hem visitat l’àrea de producció, d’emmagatzematge, d’expedició, de control de qualitat, de màrqueting, de recursos humans i d’administració. Un espai de 1000 metres quadrats on actualment treballen una cinquantena de persones. Tot un exemple d’empresa responsable amb el medi ambient, tan necessari avui en dia.

Gràcies, un any més, al Sr. Marià Cabré i a tot l’equip humà de Hawo Fruits per la vostra exquisida recepció i visita!