L’alumnat d’Economia de 4rt visita la fàbrica C.R.E.O.

El divendres 29 d’octubre, l’alumnat de 4t d’ESO de la matèria d’Economia va visitar la fàbrica de xocolata i cafès C.R.E.O de Tortosa. Allí van gaudir d’una explicació detallada sobre la història de la fàbrica i els seus orígens i van veure un audiovisual on es detallava tot el procés de producció de les seves tauletes de xocolata, incloent informació sobre el cultiu del cacau i el seu fruit, la fermentació, l’assecat, la molta i, finalment, el procés manual d’empaquetat.

Allò que més els va agradar va ser poder gaudir d’una degustació de xocolates i passejar per les diferents instal·lacions de la fàbrica.

Al finalitzar la visita se’ls va obsequiar amb una tauleta de xocolata boníssima, que prèviament havien degustat en el tast!

Moltes gràcies, C.R.E.O. Esperem tornar aviat!