L’alumnat de cicles formatius hem celebrat la Castanyada

L’alumnat dels cicles d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (TAPSD) i d’Educació Infantil (TEI), ha realitzat activitats relacionades amb la festivitat de la Castanyada.

D’una banda, l’alumnat del cicle de TAPSD ha preparat activitats per implementar-les al Centre de Dia de l’Hospitalet de l’Infant amb els seus usuaris, com per exemple un bingo, un super-trencaclosques, la castanyada sorpresa, un joc de parelles i cançons sobre la Castanyada.

1    2

D’altra banda, tot l’alumnat de cicles formatius ha realitzat un taller de panellets en el qual han elaborat uns panellets exquisits.

IMG_20151022_120055
       1

Finalment, l’alumnat del cicle de TEI ha ensenyat a l’alumnat del cicle de TAPSD diferents cançons i danses tradicionals sobre la tardor i la Castanyada.

ok

Aquí trobareu més de 100 fotografies sobre aquestes activitats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *