L’alumnat de 2n de BAT afronta l’últim dia de les PAU

Amb més somriures que el primer dia, el nostre sofert alumnat de 2n de BAT afronta avui el tercer i darrer dia de les temudes proves per accedir a la Universitat. Després dels nervis i la calor del primer dia, avui tot comença a veure’s més clar. Enguany, com en els dos cursos anteriors, les proves s’han celebrat a les instal·lacions de l’Institut Cambrils, àlies “el blanc”, en un ambient familiar i  allunyat de les aglomeracions de les seus universitàries, on solíem tenir assignat el tribunal en les edicions pre-COVID.

Convé destacar que el nostre alumnat ha estat l’únic, d’entre el dels 5 instituts que compartíem seu a Cambrils, que ha disposat d’un còmode servei de transport gratuït d’anada i tornada per accedir a les proves. Cal agrair la col·laboració de l’Ajuntament del municipi en la subvenció del servei i l’esforç organitzatiu del centre per dur-lo a terme.

La jornada d’avui, dijous 16 de juny, s’iniciarà amb la temuda prova d’Història, per després donar pas a les proves de les matèries de modalitat, que en el cas del nostre alumnat són les de Llatí i Matemàtiques. A la franja horària de tarda, a partir de les 15,00 h., 6 alumnes s’examinaran de Biologia i Ha. de la Filosofia.

Desitgem molta sort als nostres 21 valents/es i esperem que els resultats, que es publicaran el dia 29 de juny al portal accesnet, els permetin fer realitat els seus desitjos!