L’alumnat de 1r de TAP surt a descobrir les barreres arquitectòniques al municipi

El passat mes de gener, l’alumnat de 1r curs dels estudis d’Atenció a Persones en Situació de Dependència va participar en una sortida pel nostre municipi amb l’objectiu de descobrir-hi les barreres arquitectòniques que hi han a la via pública.

L’alumnat havia de detectar aquestes barreres, fotografiar-les i proposar una acció de millora per tal que aquestes no generessin cap tipus de dificultat per a les persones amb diversitat funcional i/o dependència. Amb aquesta petita excursió van poder constatar que al nostre municipi s’han pres mesures d’accessibilitat, com per exemple les rampes, tot i que també van adonar-se que encara existeixen moltes barreres a suprimir.

Finalment, l’alumnat va poder valorar les diverses dificultats que les persones dependents troben diàriament per poder moure’s amb autonomia i llibertat: dificultats de maniobra, per salvar desnivells, i d’equilibri, entre d’altres.