La setmana de les matemàtiques

Aquesta setmana ha estat molt matemàtica al nostre institut. El diumenge 14 de març es va celebrar el dia de Pi. Aquest any el lema era Matemàtiques per a un món millor, i el nostre alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO ho va celebrar creant uns cartells en els quals no hi havia text, sinó només símbols matemàtics, per demostrar com les matemàtiques ens poden ajudar en el nostre dia a dia, i a fer un món una mica millor.

D’altra banda, el dijous 18 de març vam celebrar la prova Cangur al nostre centre. Aquest prova consisteix en resoldre 30 problemes de diferent dificultat en una hora i quinze minuts. Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO hi van participar tots, cadascú a la seva classe, mentre que 9 alumnes de 4t d’ESO, 9 de 1r de batxillerat i 1 de 2n de batxillerat ho van fer de forma voluntària per resoldre els seus corresponents problemes.

Així doncs, i com sempre, hem gaudit fent matemàtiques!

Feu córrer les imatges amb les fletxes dels costats