Kilòmetres de solidaritat, un nou projecte al BdE

KILÒMETRES DE SOLIDARITAT, una iniciativa impulsada per l’ONG Save the Children, és el títol del projecte en el que treballa l’alumnat de 3r d’ESO, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del nostre centre, amb la implicació de les àrees d’Educació física, Educació visual i plàstica i EconomiaEns fa molta il·lusió compartir-ho amb vosaltres!

Els objectius del projecte són:

1. Aprendre què és l’emprenedoria social
  2. Sensibilitzar l’alumnat amb la situació que pateixen milers de nens i nenes a la República del Congo
  3. Conèixer que una de les principals causes de mort infantil en aquest país és la pneumònia i els factors que poden millorar aquesta situació
  4. Elaborar material audiovisual per a donar a conèixer aquesta situació a tot l’alumnat del centre.
  5. Organitzar un recapte de diners a través de familiars i amics per a fer una donació a aquesta ONG
  6. Elaborar els trofeus dels guanyadors amb materials reciclats
  7. Elaborar i portar a terme una planificació de 6 setmanes d’entrenament amb l’objectiu de millorar la resistència aeròbica
  8. Participar en una cursa solidària en grups de 5

El projecte va començar a les aules el dia 9 de novembre, i finalitzarà amb les curses que realitzaran els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat durant la setmana del 14 de desembre al 18 de desembre.

L’alumnat de 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat ja han començat a planificar els entrenaments durant les classes d’Educació física i els porten a terme per tal de millorar una condició física que, en molts casos, s’ha vist afeblida pel confinament i les condicions excepcionals de la pandèmia actual. Els alumnes de 4rt d’ESO també han començat a elaborar el material audiovisual i a conèixer aquesta ONG.

L’alumnat de 3r d’ESO ja treballa en el disseny i confecció dels trofeus que posaran a punt durant les classes d’Educació visual i plàstica.

La bossa del corredor/a ja comença a omplir-se gràcies a la col·laboració de diferents patrocinadors. Moltes gràcies!

Tens alguna idea o manera d’implicar-te en el projecte? Fes-nos arribar la teva proposta, serà benvinguda!

Seguirem informant-vos del nostre projecte que de ben segur també serà teu! Continuem!