Judit Lanceta guanya els XV Premis “Enfila el teu futur”

El passat divendres 3 de juny, es va realitzar al Teatre-Auditori de l’Hospitalet de l’Infant l’acte de lliurament dels guardons dels premis “Enfila el teu futur” per a joves emprenedors, organitzat per l’empresa municipal de promoció econòmica (IDETSA).

En aquesta edició han participat un total de 30 alumnes: 7 de Batxillerat, 10 del CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència i 13 del CFGS d’Educació infantil.

S’han presentat un total de 17 projectes empresarials en els quals l’alumnat ha hagut de pensar una idea de negoci, fer un estudi de mercat, analitzar aspectes de màrqueting, de recursos humans, de fiscalitat, d’inversió i de finançament, amb l’ajuda de les professores Glòria Berrocal i Lucía Pagán, i del Servei d’Assessorament a Emprenedors d’IDETSA.

La guanyadora del primer premi ha estat l’alumna Judit Lanceta, de 1r de Batxillerat, amb el seu projecte “Arrels i ales”, que consistia en la producció i comercialització de fruites i verdures ecològiques.

El segon premi ha estat pel projecte “Dona’m la mà” de l’Ilham Ouadi, la Isabel Pérez, l’Aroa Perales i la Clareils Ibarra, del CFGM, en el qual oferien un servei personalitzat per a persones amb diversitat funcional.

Per la seva banda, es van donar dos tercers premis: un pel projecte “Me dices que sí” de l’Aroa Gómez i la Paula Jornet, de CFGM, en el que oferien un servei integral d’organització de casaments, i un altre per al projecte “Let’s gym” de la Nora Boussalaa i l’Alícia García, del CFGS, en el que ideaven un gimnàs per a nens i adolescents amb problemes d’obesitat i sobrepès.

A més, es van donar dos premis accèssits: un per a l’alumna Natàlia Arrufat, del CFGM, per “La Nau espacial”, una empresa d’activitats d’estiu per a nens i nenes amb discapacitat, i un altre per a l’alumna Samira Ghaddari, de 1r de Batxillerat, pel projecte “SimaStar”, una botiga de roba.

A l’acte van assistir l’alcalde de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, el Sr. Alfons García, i la regidora de l’Àrea de Promoció Econòmica, la Sra. Maria José Gómez.