Jornades Formatives dels cicles a Mojácar

Del 17 al 20 d’abril, l’alumnat de 2n del CFGM d’Atenció a Persones en situació de dependència i de 2n del CFGS d’Educació Infantil va assistir a les Jornades Formatives de l’«Aula Permanente de la Salud» de Mojácar (Almería).

Aquestes jornades formatives, de 40 hores de durada, tenen relació directa amb la formació dels cicles formatius del nostre departament. L’alumnat assistent va rebre un diploma oficial certificat per la Universitat de Granada en relació als temes “Cuidados a pacientes con trastorno mental” (TAPSD) i “Acompañando a la infancia tras la enfermedad y el aislamiento” (TEI). En cada curs s’hi  van dur a terme xerrades, conferències, treballs en grup, dinàmiques i tallers sobre els temes tractats.

Vam estar allotjats als apartaments del Pueblo Índalo, un complet complex que comptava amb buffet lliure, botigues, supermercat, piscines, cinc sales de conferències per als cursos i diferents opcions d’oci com sales recreatives, bolera, pub. etc.

També vam visitar el poble de Mojácar, reconegut internacionalment com «un dels pobles més bonics d’Espanya», de cases blanques amb carrers estrets, adornats amb flors de colors vius que ressalten el blanc de les cases i el blau intens del cel.

La sortida va ser molt profitosa i tot un èxit. L’alumnat i professorat vam quedar molt contents i la nostra intenció és poder oferir aquesta sortida cada any als dos grups de segon curs.

En aquest enllaç podeu accedir a més imatges de la sortida.