Implementació de joc històric a l’escola Mestral

El dia 8 de novembre del 2019, els alumnes de 1r de CFGS d’Educació infantil, van portar a l’escola Mestral els jocs històrics elaborats al mòdul 4 (el joc infantil i la seva metodologia), amb la intenció d’implementar i avaluar les diferents propostes en un entorn real, amb infants de 3 a 6 anys.

Aquesta activitat possibilita un acostament a diversos jocs del passat, alguns dels quals s’han anat modificant i encara existeixen avui en dia.

S’han presentat jocs de l’època clàssica, del món medieval i renaixentista, de l’etapa moderna i de l’edat contemporània.

Tant els alumnes de TEI com els infants van gaudir molt. A més a més, aquesta experiència ens ha estat molt útil a tots per valorar l’organització i el desenvolupament dels jocs; i l’adequació a les diferents edats i característiques individuals.

Estem molt agraïts a l’escola Mestral per la seva col·laboració.