Japó a la mostra de teatre

El passat 30 de maig, l’alumnat de l’extraescolar de teatre de l’institut va participar a la Mostra de Teatre Reus-Baix Camp amb l’obra Sakura, l’última flor del cirerer.

A les 9.30 s’obrien les portes de l’auditori Infant Pere per acollir, no només els actors i tècnics, sinó l’alumnat de 1r d’ESO que anava de públic. A les 10.00, com estava previst, s’aixecava el teló i la platea va respondre amb expectació i aplaudiments.

És el segon any en què el Berenguer d’Entença hi participa, el darrer cop va ser abans de la pandèmia amb Tr3s minuts.

Per a aquesta promoció d’actors, ha estat la primera experiència damunt d’un escenari d’aquestes característiques, però no serà l’última, ja que només és l’inici d’una trajectòria prometedora.

Felicitats a tots!