Ja tenim auxiliar de conversa!

L’AMPA ha finançat íntegrament aquest servei

Avui, 18 de gener, s’han iniciat les primeres sessions d’auxiliar de conversa per a l’alumnat del centre. Es tracta de sessions destinades a practicar oralment l’anglès en petits grups sota el guiatge d’una persona nativa, en aquest cas de Johnjoe Nugent, irlandès de naixement. El fet de treballar amb 7 o 8 alumnes facilita la pràctica oral amb l’objectiu que adquireixin fluïdesa i lèxic en aquesta llengua.

Aquest curs, les sessions s’impartiran durant el segon trimestre i estaran destinades sobretot a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO; els altres cursos d’ESO, batxillerat i 1r de TAP rebran xerrades en anglès del nostre auxiliar per tal que, no només el coneguin a ell, sinó també aquest mètode d’aprenentatge, ja que hi ha prevista la seva continuïtat en el futur.

Aquest servei no hagués estat possible sense la implicació de l’AMPA, que va acollir la demanda del centre i la va situar com a objectiu prioritari. Amb el seu finançament el nostre alumnat podrà exercitar l’anglès. Let’s Go!