IV Conferència Estatal “Cuidemos el Planeta”

Durant el mes de març el nostre centre va participar a la IV Conferència Catalana Tinguem Cura del Planeta presentant el projecte On-cívic defensat pels alumnes: Adrià Ayora, Carol González i Lidia Soto. D’entre tots els centres presentats es triaria la delegació catalana que aniria a la conferència estatal. La Lidia Soto va ser una les escollides i amb dotze alumnes més de Catalunya va marxar a Alcaraz (Albacete) del 17 al 20 d’octubre.

L’experiència ha estat molt bona: tallers de descoberta de l’entorn, de comunicació, de reflexió, observació astronòmica guiada, passeig pel patrimoni artístic d’Alcaraz. També una fira de mostres on els alumnes explicaven els seus projectes.

Ara queda la conferència europea i aviat sabrem quins alumnes aniran a París… potser hauran escollit la Lidia? Creuem els dits!