Informació sobre la preinscripció 2022-2023

Aquest mes s’inicia tot el procés de la preinscripció escolar als centres educatius de Catalunya. Per tal d’acompanyar-vos-hi, us comentem les eines que el Departament posa a l’abast de les famílies:

• Web de la Preinscripció, que és l’espai d’acompanyament per a les famílies en el procés de la preinscripció escolar. Enguany s’han vist modificats alguns dels criteris de puntuació; els canvis d’avançament de les dates de tot el procés, i les modificacions del procediment per a la preinscripció de cicles formatius de grau mitjà. Així mateix, s’ha actualitzat tot el material audiovisual de l’apartat Centre de suport (vídeos i podcasts), en què s’explica amb tot detall tota la informació relacionada amb el procés.
  • Butlletí Infoescola, edició especial de la preinscripció escolar, que inclou les novetats per al curs 2022-2023 i tot allò que les famílies cal que tingueu en compte: tria de centre, sistema de puntuacions, com emplenar la sol·licitud, etc.

Podeu consultar el calendari per nivells en la secció d’actualitat en la plana principal d’aquest mateix lloc web (barra esquerra).