Implementació de racons de joc a la Llar d’infants Sol i Vent

Com cada curs els alumnes de 1r del CFGS d’Educació infantil van portar a la llar d’infants Sol i vent els racons de joc realitzats al mòdul 4. El Joc infantil i la seva metodologia, amb la intenció d’implementar i avaluar la seva proposta metodològica en un entorn real amb infants de 2 a 3 anys. La proposta pretén afavorir el joc simbòlic amb recursos estimulants i lúdics.

Els racons que enguany es van presentar als infants van ser:

• L’aeroport
  • Les disfresses
  • L’art
  • Els pirates
  • El parc d’atraccions

Amb la implementació els alumnes van poder observar i avaluar el recurs de joc creat amb els infants a les aules de la Llar d’infants Sol i vent junt a les educadores dels infants de P-1 i P-2, a les quals volem donar les gràcies per la seva col·laboració. Amb aquestes propostes s’afavoreix la relació educativa i comunitària, potenciant l’aprenentatge-servei de l’alumnat.