Graduació a l’INS Berenguer d’Entença

Com cada curs, en acabar les diferents etapes formatives, molts alumnes es graduen en el nostre centre. Molts dels estudiants que acaben una etapa volen seguir estudiant i d’altres incorporar-se al món laboral. Els estudis realitzats els permeten accedir als seus objectius amb una millor preparació.

En el nostre centre vam celebrar l’acabament de la formació de l’alumnat de  cicles formatius d’atenció a persones amb dependència i d’educació infantil el divendres dia 13 de maig, i de l’alumnat de batxillerat el divendres 20 de maig.

A continuació podeu veure dos petits reculls fotogràfics de les celebracions que també trobareu en aquest enllaç.

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *