“Fem Matemàtiques” i “+ Mates”

El passat dissabte 26 de març es va celebrar la segona fase del concurs “Fem Matemàtiques” i la fase final del concurs “+Mates”. Al nostre centre hi teníem tres grups classificats: un de 2n d’ESO per al “Fem matemàtiques”,  i un de 3r d’ESO i un altre de 4t d’ESO per al “+Mates”. Aquests concursos consisteixen, a la fase classificatòria, en la resolució d’uns problemes per grups.

Va representar el nostre centre al “Fem Matemàtiques” el grup format per Júlia Castellví, Paula Rodriguez i Abril VallsLa segona fase la van realitzar a l’institut El Morell. Van fer una prova individual, una prova per grup i finalment van gaudir d’un espectacle de màgia matemàtica.

Per al “+Mates” s’havien classificat un equip de tercer i un de quart, però malauradament el grup de quart no va poder assistir a la fase final. El grup de 3r d’ESO que va representar el nostre centre va ser el format per Marc Cantón, Pol Franco, Maria Gil i Candela Llamas.

La fase final del “+Mates” la van realitzar a Berga. Van fer dues proves de grups, els quals estaven formats per alumnat de diferents instituts. La nostra alumna Maria Gil va aconseguir el primer premi juntament amb el seu grup d’alumnes d’altres centres.

Enhorabona a tots els classificats i classificades!