Èxit de l’alumnat de Francès en l’obtenció dels diplomes DELF

Aquest curs, per primera vegada, un grup de 12 alumnes de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat del nostre institut s’ha presentat a les proves per a l’obtenció dels diplomes DELF (Diplôme d’Études en Langue Française). Aquestes titulacions són atorgades pel Ministeri d’Educació francès i validen el nivell de domini del francès com a llengua estrangera en quatre competències lingüístiques: expressió escrita i oral i comprensió escrita i oral. És un diploma reconegut arreu del món i amb validesa permanent.

Estem molt contents d’anunciar que tot l’alumnat de francès de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat que es va presentar a les proves per a l’obtenció del DELF A2 o B1 ha obtingut la certificació. Volem donar l’enhorabona als alumnes, que han aconseguit aquesta fita gràcies al seu esforç: félicitations à toutes et à tous!