“Enfila el teu futur” inicia la seva 16a edició

El passat dijous 20 d’octubre, l’alumnat de 1r de batxillerat va assistir a la presentació de la 16a edició del concurs “Enfila el teu futur”, organitzat per IDETSA (Iniciatives de Desenvolupament Empresarial Les Tàpies, SA).

L’autocar ens va traslladar a les instal·lacions que aquesta empresa té al polígon i allí el seu gerent, el Sr. Joan Ramon Benaiges, va explicar a l’alumnat els tres eixos de l’emprenedoria: la idea, el mercat i l’emprenedor.

D’entre els aspectes que es van treballar durant la primera part de la trobada, cal destacar la generació d’idees, el treball en equip, el ser valent, i l’actitud que ha de tenir tot emprenedor/a i que hom pot anar adquirint al llarg de la vida.

A la segona part de la trobada, el Sr. Joan Ramon Benaiges va explicar les bases del concurs “Enfila el teu futur”, una iniciativa municipal que enguany farà 16 anys i que promou la cultura emprenedora entre els joves del nostre municipi.

El repte està en marxa! Si tens una idea, plasma-la en un pla d’empresa, comunica-la i potser ets el proper/a guanyador/a de la 16a edició d’ “Enfila el teu futur”!