Enfila el teu futur 2016, “Fes créixer les teves idees”

El dia 2 de juny es va realitzar la novena edició dels premis “Enfila el teu futur”, aquest any amb el lema Fes créixer les teves idees. IDETSA (Iniciatives de Desenvolupament Empresarial Les Tàpies S.A.)   convoca anualment aquests premis per promoure l’emprenedoria entre els alumnes que estan estudiant al nostre institut.

En aquesta convocatòria hi han participat alumnes de 1r de Batxillerat i alumnes de Cicles formatius,  un total de 44 alumnes i 16 projectes presentats.

En aquesta edició s’han donat dos primers premis: Chipxop de Desire Leal, Isabel López i Judit Pérez i Hangtree de Patricia Benaiges, Júlia Sabaté, Margarida Nomen i Sandra Miralles. També s’han lliurat dos segons premis: Nunibak de Maria Messeguer i Itziar Rodríguez i Xicoteca de Olga Margalef, Èlia Pallisé, Anna Rofes i Mireia Rovira, i el 3r premi per al projecte Classiqué de Ayelen Ardenghi i M.Lourdes Calvo.

20160602_192639p

20160602_201433p2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *