El model híbrid s’incorpora als ensenyaments post-obligatoris

El Consell Escolar del centre ha aprovat aquest 6 de novembre el nou model de docència híbrid per als estudis de Batxillerat i Cicles Formatius, d’acord amb els criteris i orientacions que el passat 2 de novembre va donar a conèixer la Secretaria de Polítiques Educatives del Departament d’Educació. La seva aplicació s’iniciarà el proper dilluns 9 de novembre.

El model híbrid pretén disminuir la presencialitat als centres educatius, reduir la mobilitat de l’alumnat i garantir la seva continuïtat formativa. En general, l’ensenyament s’ha organitzat combinant en dies alterns les classes presencials i les virtuals, mantenint l’horari habitual. Per conèixer-ne el detall de les mesures, podeu consultar els documents aprovats pel Consell Escolar (6 de novembre):