El BdE al “Girls’ Day”

El Girls’ Day és una jornada que organitza la Universitat Rovira i Virgili per promocionar els estudis que imparteixen l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) entre les noies que cursen 3r d’ESO.

Cada febrer, al voltant del dia 11, Dia Internacional de les Nenes i les Dones a la Ciència, les alumnes preuniversitàries poden participar en diferents tallers impartits per dones investigadores i conèixer l’experiència d’estudiants i exestudiants enginyeres.

L’objectiu de la jornada és desmuntar els rols de gènere que assumeixen la divisió sexual del treball. Per això, les activitats del Girls’ Day tenen, com a referents, a dones investigadores i professionals, i subratllen la importància dels equips de treball mixtos per obtenir millors resultats.

Aquest any, han estat 6 alumnes de 3r d’ESO les que han pogut gaudir d’aquesta jornada, on han participat en tallers sobre robòtica, intel·ligència artificial i tecnologia d’aliments, entre d’altres. Esperem que aquesta jornada hagi motivat les nostres alumnes i que en un futur siguin unes magnífiques enginyeres.

(En aquest enllaç podeu accedir a totes les imatges de la jornada)