L’alumnat del CFGS d’Educació Infantil implementa joguines sensoriomotores a la llar d’infants Sol i Vent

El passat 13 de novembre, els alumnes del CFGS d’Educació Infantil van implementar amb els infants de p0 i p1 de la Llar d’infants Sol i Vent unes joguines sensorials realitzades al Mòdul 4. El joc i la seva metodologia.

Les joguines han estat elaborades íntegrament pels alumnes utilitzant materials adequats als criteris de qualitat: material, formal i educatiu. Han  consistit en uns plafons i uns llibres de feltre amb què s’ha afavorit la interacció infant-educador, potenciant el reconeixement de qualitats sensorials, motrius, cognitives i afectives. Els alumnes han gaudit molt amb la posada en pràctica d’aquesta activitat i alhora han desenvolupant competències professionals pròpies de la seva formació.

Volem agrair la col·laboració de la Llar d’infants Sol i Vent i les seves educadores, que com sempre ens reben amb els braços oberts i ens faciliten molt la tasca docent.