Dia internacional del joc. Educació infantil

El passat divendres 27 de maig, el nostre centre es va subscriure -com cada any- al Dia Internacional del Joc amb l’elaboració per part de l’alumnat de CFGS d’Educació Infantil de 5 racons de joc elaborats amb materials de reciclatge.

Els assistents -infants de P3, P4 i P5 de l”Escola Mestral i Valdelors- van gaudir d’un matí força divertit amb els racons que es van implementar de Mario Car, El Mag d’Oz, Els Minimoins, Ace Age i Peter Pan.

Aquest mateix dia, l’alumnat de TAP va representar l’obra “El Rei Lleó” a la sala d’actes per aquests mateixos infants.

Podeu veure més fotografies en el següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *