Dia internacional del joc 2019

El passat 31 de maig l’alumnat dels cicles d’Educació Infantil va organitzar, com cada any, una sèrie de jocs i estructures relacionades amb la seva formació per als infants del municipi d’entre 3 i 6 anys. Aquestes activitats s’emmarquen dins del Dia Internacional del Joc.

Enguany la celebració va consistir en la implementació d’un espai lúdic al pati de l’institut,  amb estructures realitzades amb material reciclat i que giraven entorn el centre d’interès dels contes (Alicia al país de les Meravelles, Hansel i Gretel, Pinotxo, Peter Pan i El llibre de la selva). Aquestes activitats anaven a càrrec de l’alumnat de 1r del CFGS Infantil i pretenien estimular les diferents àrees de desenvolupament dels infants, així com afavorir nous aprenentatges des d’una vessant lúdica.

Com cada any, va ser un èxit tant de participació, amb un total d’uns 220 infants de les escoles Mestral Valdelors,  com de creativitat i motivació per part dels nostres alumnes, que se superen i posen en pràctica tot el que han après durant el curs.

Podeu accedir a la resta d’imatges en aquest enllaç.