De l’hort a l’olla!!

Ha arribat l’hora de collir!!! Semblava que no podríem amb les ventades però finalment els alumnes de l’optativa de Medi Ambient han collit bledes i escaroles. Uns dies abans els alumnes havien buscat les propietats nutritives d’aquestes hortalisses i també algunes receptes que les tinguessin com a ingredients.

Amb l’escarola van fer una amanida: a l’escarola ben neta van afegir oli, sal, vinagre, olives i una mica d’all, alguns alumnes no l’havien tastat mai i els hi va encantar. Amb les bledes van fer penques (o penquetes perquè eren molt petites) arrebossades i, val a dir, que els alumnes que van dir que ells no les tastarien ni bojos… ho van fer i van reconèixer que els havien agradat.

Tant les bledes com les escaroles eren tendríssimes i ecològiques. No us ho perdeu i mireu les fotos!