Criteris d’avaluació i recuperació

AULA D’ACOLLIDA

• L’alumnat de l’AA s’avaluarà de forma consensuada entre el/la tutor/a de l’AA i el professorat de l’equip docent de l’alumne/a en funció dels objectius trimestrals que s’hagin acordat en el PI de cada un dels alumnes.
  • L’alumnat serà avaluat tenint en compte la fase de programació en la que es trobi.
  • Es valorarà l’actitud i la progressió de l’alumnat partint de l’avaluació inicial de l’alumnat i la seva millora.
  • L’alumnat de l’AA serà avaluat amb Assoliment Satisfactori (AS) o No Assoliment (NA).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *