Cristal·lització a l’escola

El Concurs de Cristal·lització a l’Escola és una iniciativa de les universitats de Barcelona (UB), Autònoma de Barcelona (UAB) i Rovira i Virgili (URV).

El concurs comporta tres etapes: una sessió de formació del professorat, una de treball dels alumnes als centres, i una de presentació dels resultats davant un jurat. Aquesta presentació s’organitza en format de congrés científic on els estudiants han d’exposar la feina feta i un jurat escollirà els treballs guanyadors.

Aquest any han participat al concurs 27 alumnes de 3r d’ESO que han vingut durant les tardes a preparar els cristalls, han treballat molt bé. També han preparat una maqueta per exposar el seu cristall de la manera més original possible i d’entre totes elles ja hem escollit la que ens representarà el proper 24 de maig al Museu de les Aigües  Agbar a Cornellà de Llobregat.

Ho faran molt bé! Ja us informarem!