Copa cangur Camp de Tarragona 2017

cartell-2017

AVUI dijous 26 de gener a l’Institut Fontanelles de Les Borges del Camp dos equips del nostre institut participaran a la COPA CANGUR.

Competiran amb 12 instituts més de la comarca que presentaran 20 equips i, per tant, un total de 140 alumnes. La competició es durà a terme simultàniament en quatre seus diferents.

La Copa Cangur és un concurs que té com objectiu difondre la cultura matemàtica. És un concurs en què els alumnes han de resoldre problemes durant una hora. Hi participen alumnes de diferents cursos d’ESO en equips de set membres.  L’objectiu de l’activitat és estimular i motivar tants alumnes com sigui possible i contribuir així a millorar el gust per les matemàtiques entre els joves.

Desitgem molta sort als dos equips.

participants

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *