Contes a l’esprint a l’ESO

El passat 21 de desembre els alumnes d’ESO van participar a Contes a l’esprint, un concurs que consisteix a escriure un conte en grup seguint unes pautes donades i a dibuixar-ne la il·lustració de la portada, en un temps determinat.

Els gèneres de les narracions creades van ser diversos, concretament van redactar contes de terror, policíacs, d’aventures, d’amor i de ciència-ficció. Pel que fa a la llengua, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van escriure els contes en català, mentre que els de 3r i 4t d’ESO ho van fer en castellà.

Amb aquesta proposta es fomenta el treball en equip, la imaginació i l’enginy, així com també es posa en pràctica tot el procés de creació d’un text (planificació, redacció i revisió).

Felicitats als guanyadors! Us animem a llegir les seves creacions i a gaudir-ne!