Contes a l’esprint a 1r d’ESO

El passat 13 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO va participar a Contes a l’esprint, un concurs organitzat pel CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa).

L’activitat consisteix a escriure un conte en grup seguint unes instruccions i també introduint algun element que l’atzar decideix, i a crear un dibuix o objecte relacionat amb el conte, en un temps determinat. Amb aquesta proposta es fomenta el treball en equip entre l’alumnat, la imaginació i l’enginy, així com també es posa en pràctica tot el procés de creació d’un text (planificació, redacció i revisió).

Creativitat, escriptura, treball en equip i gaudi són els eixos que defineixen Contes a l’esprint, una bona manera d’apropar l’alumnat a la literatura.