Contacontes mediambiental. Educació infantil

El passat dimarts dia 26 i el dijous 28 d’abril, els alumnes del CFGS d’Educació Infantil van representar el contacontes mediambiental “El Zoo de New York”.

Hi van assistir un total de 204 infants de P3 a P5 de l’escola Mestral de l’Hospitalet,. A la segona representació van assistir-hi els infants de les llar d’infants Sol i Vent de l’Hospitalet de l’Infant, Petete de Miami Platja i Mare de Déu de la Roca de Mont-roig del Camp. Per últim, vam desplaçar-nos fins Vandellòs per fer l’última representació per als alumnes de la llar d’infants Patufets i escola Valdelors. Les alumnes i nens van gaudir molt en la representació!

Podeu veure un recull d’imatges en el següent enllaç

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *