Concurs de cartells – Dia mundial contra el bullying i l’assetjament escolar

Amb motiu que el curs 2022 vam entrar a ser centre Aquiproubullying, volem donar visibilitat a aquest projecte d’innovació a través d’un concurs de cartells, perquè el que sigui guanyador es mostri a l’entrada de l’institut. El concurs es porta a terme amb el suport de la Regidoria de joventut de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.

A continuació es detallen les bases del concurs:

1.- El tema ha de girar entorn de la bona convivència.

2.- S’hi pot presentar aquell que ho desitgi i que formi part de l’alumnat del centre durant el curs 2023-2024.

3.- Les obres han de complir les següents condicions:

• Les obres presentades han de ser originals i inèdites.
  • S’ha de fer amb Canva amb una mida personalitzada: 60 cm / 17,5 cm.
  • Es poden utilitzar del Canva els recursos relacionats amb: Elements i Dibuix.
  • Han de portar el logo de l’institut i el logo Aquiproubullying. Vegeu les versions vàllides al capdavall d’aquesta publicació.
  • Es descarregaran els treballs amb el format .svg
  • Opcional: pot portar un lema escrit en català.

4.- El termini de presentació de les obres finalitza 29 de febrer 2024.

5.- Lliurament: els treballs s’enviaran a l’adreça electrònica convivencia@insbde.net  A l’assumpte del correu electrònic hi ha de constar Premi cartell Aquiproubullying i al nom del document hi ha de constar el Nom, Cognoms i curs de l’alumne/a.

6.- Els treballs es poden fer individualment o en parella.

7.- Premi: El cartell guanyador es penjarà a l’entrada de l’institut i el seu creador o creadors rebran un premi que consisteix a una sortida al Tibidabo del programa TOK’L2, per a dues persones.

8.- El jurat, format pels membres de l’equip de treball del Projecte de Convivència del sector alumnat, famílies i professorat, es reuniran el 19 de març per escollir el cartell guanyador.

9.- La decisió del jurat serà irrevocable i es reserva el dret a declarar el premi desert.

10.- El premi es lliurarà en un acte institucional el dimarts 30 d’abril a les 14.00 a la sala d’actes Rosa Izquierdo, amb motiu de la celebració del Dia Mundial contra el bullying i l’assetjament escolar.

Versions vàlides del logo #aquíproubullying:

Versions vàlides del logo de l’institut:

logo institut fons granate