L’alumnat del CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència implementa activitats de Nadal als Centres de Dia de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant

L’alumnat del cicle d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (TAPSD) ha dut a terme unes activitats relacionades amb el Nadal als Centres de Dia de Vandellòs i de l’Hospitalet de l’Infant amb els seus usuaris. Han realitzat diferents activitats com, per exemple, elaboració d’un ninot de neu, jocs de memòria, trencaclosques i un taller de nadales.

Cal assenyalar el bon ambient que hem creat entre tots i la bona predisposició a participar en totes les activitats proposades per tots els usuaris dels Centres de Dia. Des del departament de cicles formatius valorem de manera molt positiva el poder fer un treball que pugui repercutir favorablement en el nostre entorn més proper i, en aquest cas, en la gent gran de Vandellòs i de l’Hospitalet de l’Infant.

IMG_20151210_121456

2ok

Si cliqueu aquí podreu veure la resta de les imatges

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *