“Certamen de Lectura en Veu Alta”

L’alumna Ariadna Márquez Fernández de 1r d’ESO B ha participat al XVII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, un concurs organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació que té com a objectiu la promoció de la lectura.

Inicialment el certamen s’havia de realitzar de manera presencial però, a causa de la situació de pandèmia, s’ha celebrat telemàticament del 15 al 19 de març.

L’obra escollida per l’organització per a la categoria de 1r i 2n d’ESO, i de la qual els participants al certamen havien de llegir un fragment, ha estat E.M. Nova incorporació al club de la cistella d’Àngel Burgas, una novel·la ambientada en un institut i que té com a protagonistes alguns dels seus estudiants. Una lectura, doncs, ben propera a l’alumnat per les situacions i experiències que viuen els seus personatges.