Bona classificació en els concursos matemàtics!

Durant el segon trimestre del curs els alumnes d‘ESO i Batxillerat han estat treballant en la resolució dels problemes plantejats en els concursos de matemàtiques:  “Fem matemàtiques” i “+Mates” que organitzen les associacions de professors de matemàtiques. Han fet una bona feina resolent els problemes i elaborant els documents de treball, i el seu esforç s’ha vist recompensat. Els desitgem a tots ells bona sort a la següent fase del concurs!!

Classificats per a la 2a fase de “Fem Matemàtiques”

Grup de 2n d’ESO:
Aleix Bargalló Barrios,  Bruno Martín Rodríguez, Kastriot Preka i Sebastian Soyano Orsini

Classificats per a la fase final de “+Mates”

Grup de 3r d’ESO:
Júlia Bes Lanceta, Paula Rodríguez Sarria i Abril Valls Sancho

Grup de 4t ESO:
Maria Gil Sáez, Candela Llamas Fuentes i Alba Mantecón Liaño

Grup de 1r de BAT:
Carlotta Colom Escots, Júlia Guinaldo Albesa, Rai Moscardó Rodenas i David Serra Ortiz

La segona fase de  “Fem matemàtiques” es realitzarà el dia 19 d’abril de 2023 a l’institut Dertosa de Tortosa, en una jornada matemàtica on els alumnes hauran de posar a prova les seves competències i habilitats matemàtiques.

La fase final de “+Mates” es durà a terme el dia 22 d’abril de 2023 a l’institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt.