Criteris d’avaluació i recuperació

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

BATXILLERAT

• Es valora tant el procès d’aprenentatge com els resultats del procès.
  • L’avaluació final té en compte les avaluacions anteriors.
  • Els alumnes que no hagin superat la matèria el curs anterior poden recuperar-la aprovant la 1a, 2a o 3a avaluació del curs següent.

• En la qualificació es tenen en compte totes les activitats d’ensenyament i aprenentatge realitzades durant el curs (exàmens, treballs, redaccions, deures, etc.) Cada professor comunica als alumnes els percentatges que s’apliquen a cada activitat per al còmput final de la nota.
  • L’avaluació final té en compte les avaluacions anteriors així com la tendència de l’alumne a pujar o a baixar el seu rendiment.
  • Estan previstos dos processos de recuperació per als alumnes de segon que tenen la matèria pendent de primer:
        • a. Els alumes que aproven el 1r, 2n o 3r trimestre recuperen automàticament el curs anterior.
        • b. Amb una prova extraordinària el mes de març/abril.
⚠ En cas de confinament, aquests criteris s’adaptaran i es podran variar els percentatges tenint en compte que les activitats d’avaluació hauran de ser diferents de les que es duen a terme amb l’ensenyament presencial. També es tindrà en compte l’accessibilitat de l’alumnat a les TIC.