Atapuerca 2019. 1r de Batxillerat

Els dies 10 i 11 d’octubre l’alumnat de 1r de batxillerat ha visitat Atapuerca.

Aquest projecte forma part del plantejament de la matèria de Ciència per al Món Contemporani amb la intenció que l’alumnat comprengui que tota disciplina científica necessita treballar en tres àmbits complementaris: obtenció de dades, elaboració de la recerca científica i divulgació.

S’ha pogut visitar:

• les instal·lacions del Centro de Arqueologia Experimental (CAREX) a Atapuerca
  • la Trinchera del ferrocarril on hi ha tres dels jaciments més importants del complex càrstic de la serra d’Atapuerca: La Sima del Elefante, Galeria i Gran Dolina, i
  • el Museo de la Evolución Humana a Burgos. Un dels pocs museus que exposa els fòssils autèntics.

Per completar el projecte falta la visita al Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES) a Tarragona.

Enllaç amb més fotografies.