Assoliment excel·lent en solidaritat!

La III Cursa Km de solidaritat s’ha tancat amb diverses curses cooperatives, 555 corredors i corredores i un matí ple d’emoció. Hi ha hagut relleus a 1r i 2n d’ESO, velocitat a 3r d’ESO, 9 curses de 10 km col·lectius a 4t d’ESO i 3 maratons col·lectives a 1r de BAT. Però la novetat d’aquest any ha estat poder completar una Ultramarató (100 km) entre l’alumnat de Cicles, el de 2n de Bat i el professorat.

Gràcies a tots i totes per la vostra implicació i col·laboració. El que feu té molt de mèrit: la preparació dels dies anteriors, el fet d’explicar als vostres familiars i amics la situació que pateixen milers de nens i nenes que viuen en països en guerra, recollir les donacions i aportar el vostre esforç i el vostre cor. Tot això afegit als vostres exàmens i tasques de final de trimestre i les vostres activitats extraescolars.

Moltes gràcies! Una cursa sense atletes no seria possible!

També cal agrair l’esforç dels nostres patrocinadors: Hawo Fruits, Fruits Vila, Fruiteria Rosa, AMPA, restaurant Prost, la parafarmàcia Monpharma, el Patronat de turisme i el Patronat d’esports, que ens aporten beguda, fruita i barretes energètiques per a tots els participants.

Tot això només ha estat l’excusa per poder recaptar diners per a l’ONG Save the Children i aquest any corríem “per la Pau” aportant entre tots i totes un total de 1.406,36€.

Assoliment excel·lent en solidaritat!

En aquest enllaç podeu descarregar-vos les imatges de la jornada