Arrenquen les XXXI Jornades Culturals

Els propers 22 i 23 d’abril l’activitat acadèmica habitual es veurà alterada per celebrar la 31a. edició de les Jornades Culturals. Aquest curs l’impacte de la pandèmia també es farà sentir en el disseny i la programació de les activitats, però no podrà impedir-ne la seva celebració, tal com s’esdevingué en el curs passat. Sota el lema “Viu i coneix el teu municipi”, gairebé 40 activitats entre xerrades, tallers, visites, gimcanes i concursos tindran ocupat durant dos dies el nostre alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.

En aquest enllaç podeu consultar totes les activitats programades  Tríptic de les XXXI Jornades Culturals.

Des d’aquí volem manifestar el nostre agraïment al professorat, al personal d’administració i serveis i a l’alumnat  que ha participat en l’organització de les Jornades, i agrair també la inestimable col·laboració de:

– Ortopèdia Robusté SL
– Anna Pérez Andreu (treballadora del Servei de llar amb suport)
– Fisioteràpia Gemma Arias
– Centre de dia Les Orenetes
– EBM La Ginesta
– Cooperativa Agrícola Vandellòs
– Ajuntament de Vandellòs i L’Hospitalet de l’Infant (Regidoria de Joventut, de Turisme, Cultura i Educació)
– Làctics La Portella
– IDETSA
– Timbalers de la Farnaca (Cambrils)
– EUSES