Arrenca el nou curs escolar!

L’alumnat d’ESO va iniciar el passat dimecres 6 de setembre el nou curs escolar 23-24, avançant-se uns dies a l’inici dels alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius, que ho faran el proper dimarts 12 de setembre.

La gran novetat d’aquest curs ha estat la incorporació definitiva de l’alumnat de cicles formatius (TEI i TAP) a les instal·lacions del centre mitjançant la construcció d’un mòdul annex en el pati, que acollirà dues noves aules. Aquesta actuació, llargament reclamada al departament,  permetrà finalment el trasllat d’equipament i material al centre des de l’edifici de l’antiga escola Àster, que durant força anys havia acollit els cicles gràcies a la cessió de l’Ajuntament del municipi. Ens ho explica la directora, Eva Zazurca, a TV Vandellòs.