APILO XII

Un misteriós coet ha aterrat a l’institut: l’APILO XII.

apilo
Al nostre planeta, les substàncies i materials de les piles poden afectar la qualitat de l’aigua, l’aire i la terra on viuen els nostres peixos, aus, plantes i… a nosaltres mateixos! Amb el reciclatge, a més de protegir el medi ambient, estalviem valuosos recursos reutilitzant moltes d’aquestes substàncies i materials.

Els científics del Planeta Reciclatge han desenvolupat una supertecnologia hipermegaavançada per aprofitar-ne tots els materials.

apilo ii

Per això han contactat amb tots els agents Apilo (com nosaltres), els han mobilitzat i han creat un pla per recollir les piles esgotades de totes les cases, comerços i escoles. Amb la nostra ajuda, podran localitzar, recollir i enviar totes les piles al Planeta Reciclatge.

Comença la missió APILO XII!!!

Ja ho saps revolucionari! A partir d’ara totes les piles i bateries usades llença-les al contenidor-dispositiu que trobaràs a l’entrada de l’escola.

A més, participarem en un concurs amb altres escoles i instituts. Els que reuneixin més piles aconseguiran uns llaminers premis.

Ens ajudes? Ajudes el planeta?

Si no és ara, quan? Si no som nosaltres, qui?

És #larevolucioverda

Trobaràs més informació, videos, activitats, contes i retallables a http://www.apilo.cat/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *