Ana Belén Alonso i Núria Gil participen a la fase final de Fem matemàtiques 2019

El passat dissabte dia 4 de maig es va celebrar al Moll de la Costa del Port de Tarragona la fase final del concurs Fem Matemàtiques 2019, en el seu 25è aniversari. Dels 13.000 alumnes que van participar a la primera fase, només 70 es van classificar per a la fase final.

Entre aquests 70, hi havia dues alumnes del nostre centre, l’Ana Belén Alonso Sáez i la Núria Gil Sáez, totes dues de segon d’ESO.

En aquesta fase van fer una prova individual al matí i després una prova de camp en grups, que consistia en una gimcana pels voltants del Port i unes proves dins del MMACA (exposició itinerant del Museu de Matemàtiques de Catalunya). A la tarda van visitar l’Observatori Blau i després l’entrega de premis.

L’alumna Ana Belén Alonso Sáez va quedar en una molt meritòria tercera posició en la prova de grups.