Alimentació, impacte i sostenibilitat

El passat 10 de febrer, l’alumnat de 2n d’ESO va anar fins al Prat de Llobregat per veure l’exposició Menja, Actua i Impacta. Aquesta exposició permet descobrir el gran impacte que el sistema alimentari actual té sobre la salut de les persones i del planeta. L’objectiu és conèixer que, a través del menjar, podem promoure un demà més saludable, just i sostenible.

L’alumnat va participar en un escape room anomenat 100% saludable, on a partir de diferents proves van descobrir els efectes dels ultraprocessats i ensucrats en l’organisme, així com l’efecte de la seva producció al medi ambient.

Per completar la sortida, van visitar l’Alberg Centre Esplai, un edifici sostenible des del seu disseny i construcció, amb una orientació i aïllament eficients, fins al reaprofitament d’aigua, l’estalvi energètic i la producció d’energia solar.